Η άνοδος και η πτώση δημοφιλών μεθόδων διαχείρισης του χρόνου

 Ένα πρόσφατο άρθρο ήλθε να θέσει ορισμένα σημαντικά ζητήματα σε σχέση με πυλώνες της σύγχρονης θεωρίας Μάνατζμεντ και, κατ' επέκταση, της Διαχείρισης του Χρόνου. Πρόκειται για έννοιες όπως "προσωπική αποτελεσματικότητα" (personal productivity), "εργάτης της γνώσης" (knowledge worker), αλλά και η δημοφιλής μέθοδος διαχείρισης του χρόνου Getting Things Done (GTD).

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο "The New Yorker" με τίτλο "The Rise and Fall of Getting Things Done (How personal productivity transformed work - and failed to)". Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο στη διεύθυνση www.newyorker.com/tech/annals-of-technology/the-rise-and-fall-of-getting-things-done